کارشناسان ارتباطات و بازرگانی ، تبلیغات را نحوه ای از ارتباطات منظم و هـدفمنـد می دانند که با استفاده از شیوه هـای خلاقـانه و نوین می تواند مخاطبان را مجاب نماید تـا برای خرید کالایی مشخص و یا خدماتی خاص ، تصمیم نهایی خود را بگیرند. به طورکلی تاثیـر یک تبلیغ بسیار نـامحسوس است ، امـا همین تاثیرات نامحسوس و آرام می توانند مـاننـد قطـره آبــی بـر روی سنگ کـه بعـد از مـدتـی تـاثیـر می گذارد و در آن رخنه ایجاد می نماید.
یک کمپانی را به سوددهی برساند . این تاثیـرات بعـد از یک سیر منظم تبلیغ اثرگذار خواهد بود . حرکت در مسیر تبلیغات ساده نیست . در واقع مشـاوره در تبلیغـات نشان دهنده راهی است کـه یک بـرنـد بـایـد بـرای رسیدن به بازار هدف طی نماید.
کـانون آگـهــــی و تبلیغات نـگـارگـرافیـک مفتخــر اسـت بـه گــردآوری مجمـوعـه کــاملـــی از خــدمـات و تخصص های مرتبط وکلیه نیازهای طراحی ، چاپ ، مشاوره و تبلیغات مشتریان خود را پاسخگو باشد . مــا معتقـدیـم بـا اتکـا بـر تخصص ، تعهـد ، خـلاقیت و مشتــری مداری خود ، می توانیم به عنوان مشاوری امین برای حوزه های مختلف بازاریـابی ، تبلیغات و روابط عمومی مشتریان خودعمل نموده وحضوری پر رنگ در کنارشان داشته باشیم .